Cumartesi, Temmuz 27

NVIDIA DLSS ve Reflex Desteğiyle Call of Duty: Modern Warfare III Deneyimi! – TEKNOLOJİ

NVIDIA DLSS 3.5 ve Beam Forming tarafından desteklenir ve iddialı görsel keyif sunar Alan Wake 2etkileyici bir performans sergiledi. NVIDIA DLSS 3 ve NVIDIA Reflex teknolojileriyle piyasaya sürülecek. Görev çağrısı: Modern Warfare III aynı zamanda yeni Game Ready Sürücüsü tarafından da desteklenmektedir. Bu hafta DLSS desteği Call of Duty: Modern Savaş IIIEşzamansız, Justant, RIPOUT, RoboCop: Rogue City, Talos Prensibi 2 Bunlar gibi sekiz yeni oyun. Ayrıca NVIDIA Omniverse’e DLSS 3.5 Işın Şekillendirme işlevi eklenecek. Call of Duty: Modern Savaş III DLSS 3, Reflex ve daha fazlasıyla birlikte gelir!Call of Duty: Modern Savaş III Kampanyaya erken erişim, tüm ön alımlarda 2 Kasım’da, tam sürüm ise 10 Kasım’da başlayacak. GeForce oyuncuları, AI destekli DLSS 3 ile kare hızlarını hızlandırabilir veya DLAA ile görüntü kalitesini en üst düzeye çıkarabilir. Ve ilk günden beri NVIDIA Reflex Call of Duty: Modern Warfare III’e Dahil edilmesi sayesinde oyun daha da duyarlı hale geliyor. Call of Duty: Modern Warfare III’te NVIDIA DLSS 3 ile artırılmış performansCall of Duty: Modern Warfare III’ün Dahili testlerde, tüm ayarları maksimuma çıkardığınızda ve DLSS 3’ü etkinleştirdiğinizde performansın 4K’da ortalama 1,8 kat arttığını görebilirsiniz. Bu sayede GeForce RTX 4070’te 100 FPS’nin üzerinde ve maksimum ayarlarda maksimum ayarlarda oyun oynayabilirsiniz. GeForce RTX 4090’da 200 FPS. 1440p çözünürlükte DLSS 3, performansı 1,6 kat artırarak tüm GeForce RTX’lerde 100 FPS+ hızında oyun oynamaya olanak sağlar. 40 serisi ekran kartları Bu rakam, GeForce RTX 4090 üzerinde 240 FPS’ye kadar oyun oynama imkanı sunuyor. 1080p çözünürlükte, DLSS 3’ün 1,5 kat performans artışı, tüm GeForce RTX 40 Serisi GPU’larda eSpor için kare hızlarına ulaşmanıza olanak tanıyor. ayrıca GeForce RTX 4090’daki en yüksek yenileme hızına sahip ekranları maksimuma çıkarmanıza da olanak tanır. Bu, 300 FPS anlamına gelir. Mobil oyuncular için DLSS 3, 1080p ve 1440p’de performansı 1,6 kat artırarak tüm kullanıcıların GeForce RTX 4090 dizüstü bilgisayarlarda yüksek kare hızlarında ve 230 FPS’ye kadar oyun oynamasına olanak tanıyor. Call of Duty: Modern Savaş IIINVIDIA Reflex teknolojisiyle daha duyarlı “Gecikme” olarak da adlandırılan sistem gecikmesi, oyunda bir eylemin gerçekleşmesi için gereken süredir ve aynı zamanda düşmanları ne kadar hızlı gördüğünüzü de etkileyebilir ve size ilk ateş etme şansını verebilir. Rekabetçi çok oyunculu oyunlarda sistem gecikmesi de kritik öneme sahiptir. Refleks desteği ile gecikmeyi azaltabilirsiniz. Rekabetçi oyunlar için daha hızlı hedef tespiti, daha hızlı yanıt süreleri ve en iyi nişan alma doğruluğunu sunar.DLSS tarafından sağlanan yüksek kare hızları ve Reflex tarafından sağlanan düşük gecikme ile birlikte rekabetçi oyuncular, GeForce RTX 40 Serisi PC’lerde ve dizüstü bilgisayarlarda hassas Doğruluk elde edebilir. Call of Duty: Modern Savaş III deneyim kazanabilir. Beenox, Tasarım Direktörü, Marc-Alexandre Milot “Call of Duty’de her kare önemlidir. NVIDIA, DLSS 3 Kare Üretimi ile bir kez daha harika yenilikler sunuyor. DLSS Süper Çözünürlük ve Reflex ile birlikte Call of Duty: Modern Warfare III’ün daha hızlı ve daha akıcı bir PC versiyonunu sunabiliyoruz.” ve görsel olarak etkileyici bir oyun deneyimi sunma fırsatı sunuyor” diyor. Daha fazla DLSS oyunu ve haberi! Bu haftaki diğer yeni DLSS güncellemeleri şunları içeriyor:

  • NVIDIA Omniverse – DLSS 3.5 ile güncellenen Işın Şekillendirme, önizleme pencerelerini daha doğru hale getiriyor ve sahne oluşturmayı daha gerçekçi ve etkileyici hale getiriyor.
  • Justin – Bugün DLSS 3 ve Reflex desteğiyle mevcuttur. GeForce RTX 40 Serisi GPU’larda DLSS 3, Jusant’ta maksimum 4K ayarlarında performansı ortalama 2,6 kat artırarak oyuncuların Jusant’ın sürükleyici Unreal Engine 5 destekli dünyasını GeForce RTX 4070 ve sonraki sürümlerde 100 FPS’nin üzerinde keşfetmesine olanak tanıyor.
  • İTİBAR – artık DLSS 3, Reflex ve Ray Tracing ile erken erişimde. GeForce RTX 40 serisi oyuncuları, maksimum ayarlarda 4K’da performanslarını ortalama 2,8 kat artırıyor ve oyunun ışın izleme efektlerini etkinleştiriyor. Bu, GeForce RTX 4070 ve üzeri sahiplerinin hızlı tempolu nişancı oyunlarını 100 FPS’nin üzerinde, GeForce RTX 4090’ın ise 230 FPS’nin üzerinde oynamasına olanak tanır.
  • Hayalet Koşucusu 2 – artık DLSS 3 ve Reflex desteğiyle kullanılabilir.
  • RoboCop: Rogue City – DLSS 3, Reflex ve DLAA desteğiyle 2 Kasım’da çıkıyor. GeForce RTX 40 Serisi grafik kartlarındaki DLSS çerçeve nesil 3, 4K’da performansı ortalama 2,6 kat artırarak GeForce RTX 4070 – 4090 oyuncularının her seçenek setinde 60 FPS’nin üzerinde oynamasına olanak tanır.
  • Talos Prensibi 2 – 2 Kasım’da DLSS 3 ve Reflex desteğiyle başlıyor. GeForce RTX 40 Serisi grafik kartlarında DLSS 3, tüm ayarlar maksimumdayken 4K kare hızlarını ortalama 2,3 kat artırarak geniş bir yapılandırma yelpazesinde 60 FPS+ hızında oyun oynamaya olanak sağlar.
  • EA Sports™WRC – 3 Kasım’da DLSS 2 desteğiyle başlıyor. GeForce RTX GPU 40 Serisi GPU’larda DLSS 2, maksimum 4K ayarlarında performansı %90’a kadar artırır.
  • Senkronize edilmemiş – 16 Kasım’da DLSS 3 ve Reflex desteğiyle güncellenecektir.

Daha fazla Game Ready güncellemesi

  • Yeni Oyuna Hazır, senkronize edilmemiş, Justant ve sürücü Bu, RoboCop: Rogue City oynayan oyuncular için kullanılacak sürücüdür.
  • En yeni Game Ready sürücümüz ayrıca 6 yeni G – SYNC uyumlu ekran için destek ekleyerek oyun oynamanızı daha sorunsuz ve daha keyifli hale getiren temel VRR (Değişken Yenileme Hızı) deneyimini sunar:
    1. ACER X45
    2. AOC AG456UCZD
    3. AOC U27G3XM
    4. Galax Q3222SUC
    5. LG32GR75Q
    6. MSIMPG341QR

Game Ready sürücüleri hakkında: GeForce Game Ready sürücüleri, oyunculara en sevdikleri oyunlarda en iyi deneyimi sunuyor. Bu geliştiricilerle işbirliği içinde çalışarak, maksimum performans ve güvenilirliği sağlamak için binlerce masaüstü ve dizüstü bilgisayar donanım yapılandırmasında kapsamlı bir şekilde test edilmiştir. NVIDIA’nın Game Ready Sürücüsü, mümkün olan en iyi oyun deneyimini sunmanın bir yolu olarak sıfırdan oluşturuldu. Bu program, oyun geliştiricileri ile sinerji yaratarak, yayın öncesi oyun yapılarının ve sürücülerinin düzenli olarak paylaşılmasını sağlar. NVIDIA, optimizasyonlar ve düzeltmeler bulmak için geliştiricilerle birlikte çalışır ve hem oyunun hem de Game Ready sürücüsünün lansman sırasında en yüksek kaliteyi ve performansı sunmasını sağlamak için derlemeleri buna göre yineler. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

okulturlari.org
Antalya Haber Sunucu
meritking